Seguidores

segunda-feira, 18 de fevereiro de 2013

Tell me what you eat...

Um post de comida antes do jantar, espero que não vos dê muita fome ;)

A food post before dinner, I hope it doesn't give you hungry ;) 


Best snack ever! Corn diet cookies with cottage cheese.


That was the first time a friend did a lasagna! It was delicious!


Squid recipe


Vereniki (ucranian recipe) with mushroom sauce and salad. Yummiii!


Another salad with natural mango juice.


Sushi overdoseee! 


More salads.


Its time for strawberries! 

this month I really tried to eat healthier, its dilicious and I love it. I need to learn some more recipes. Tonight I'm gonna eat soup and salad! And you, what you gonna eat for dinner? :)

xxx

8 comentários:

  1. Pior que deu muita fome, rs. Adoro o português de Portugal. Acho tão lindo como vocês falam *_*

    ResponderEliminar
  2. Estava tudo a correr tão bem, com vários dos meus pratos preferidos, e de repente... overdose de sushi, iiiiikkkkkkkkkk. Não consigo gostar.
    http://fashionfauxpas-mintjulep.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. eu adoro! mas conheço muita gente que não gosta mesmo nada x

      Eliminar
  3. Acho que brevemente vou ter que me render a essas bolachas de milho, a meio da tarde tenho sempre fome e por norma não faço das melhores escolhas :P

    ResponderEliminar

Poderá gostar de:

Related Posts with Thumbnails